prepaid

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

linkshare

banner

Friday, April 8, 2011

fungsi email follow up

Agak lama juga tak update kat sini.Kali ini sambungan topik itu hari iaitu tentang followup tapi kali ini akan dikupas dengan lebih dalam lagi.Antara fungsi-fungsi email follow up yang banyak membantu dalam jangka masa panjang :-

• Melalui Email pelanggan menjadi lebih akrab dengan anda. Mesej anda muncul dalam kotak e-mel mereka secara teratur dan  menjadi sebab  untuk membacanya. Seorang pelanggan yang menjadi akrab dengan anda bermungkinan untuk membeli berbanding  seseorang yang tidak biasa.
Email dapat membuat. anda rasa terkait dan akan memanfaatkan maklumat yang diberi. Kebanyakan pelanggan ingin membalas. Mereka akan berasa mereka harus membeli dari anda.
Email  menghilangkan batasan untuk melakukan perniagaan. Kita semua benci untuk dipaksa membeli sesuatu.  Komunikasi melalui e-mel secara konsisten menyebabkan pelanggan berfikir jika membeli daripada anda sebagai rakan dan bukan salesman.
Email pelanggan memberikan peluang berganda untuk membeli. Dalam setiap email anda berikan informasi  produk  /perkhidmatan yang anda tawarkan. Sebahagian besar dari kita tidak membeli saat pertama kali. E-mel follow up yang  terus-menerus meningkatkan peluang untuk membeli.
Email adalah alat/tools yang sangat kuat dan berkesan.
 


No comments:

Post a Comment

taxi online booking

KLIA-KLCENTRAL-SUBANG AIRPORT-GENTING HIGHLAND

Name *
Phone *
Email
Optional
Address *

Street Address

Address Line 2

City

State / Province / Region

Postal / Zip Code

Country
date /time pick up *

MM
/
DD
/
YYYY

HH
:
MM

AM/PM
Special Requests
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]